A telefonos ügyfélkapcsolati központ: (62) 565 600 vezetékes szám hívása szerint díjazott, külföldről is elérhető (Az egyetemes szolgáltatásra jogosult, vagy azt igénybe vevő ügyfelekkel kapcsolatos ügyintézést végzi a teljes szolgáltatási területre vonatkozóan)
Telefonos műszaki ügyfélszolgálatunk - (62) 565-600 - 2022. 06.06-án (Pünkösdhétfőn) zárva tart.
Hibabejelentés: (62) 565 881 (a hibabejelentés fogadást az MVM Démász Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)
Hibabejelentő vonalunk minden nap, 0–24 óráig elérhető
A hibabejelentés menüpontjai:
1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés
2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*
3. Áramellátás hiányának bejelentése*
4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés
*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája harmadik oldalának legfelső részén, kiemelt vastag számmal talál!
Telefonos ügyfélszolgálat - Call Center (az ügyfélszolgálati telefonszámokra beérkező hívások fogadását az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., mint villamosenergia-kereskedelmi engedélyes üzemelteti):
06-20-474-9999, 06-30-474-9999, 06-70-474-9999, 06-1-474-9999
Nyitva tartás:
Hétfő, kedd, csütörtök, péntek: 8.00-16:00
Szerda: 8:00-20:00
Mérőállás bejelentés vezetékes telefonról: (80) 82 81 80, mobil telefonról: (62) 565 780
Diszpécserközpontok telefonszámai:
E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. területén - 06 80 533-533
E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt. területén - 06 80 20 50 20
OPUS TITÁSZ Áramhálózati Zrt. területén - 06 80 210-310
ELMŰ Hálózati Kft. területén - 06 80 38 39 40
MVM Émász Áramhálózati Kft. területén - 06 80 42 43 44
A területileg illetékes elosztóhálózatot megtalálja villanyszámlája számlarészletező oldalán.