A telefonos ügyfélkapcsolati központ: (62) 565 600 vezetékes szám hívása szerint díjazott, külföldről is elérhető (Az egyetemes szolgáltatásra jogosult, vagy azt igénybe vevő ügyfelekkel kapcsolatos ügyintézést végzi a teljes szolgáltatási területre vonatkozóan)
Hibabejelentés: (62) 565 881 (a hibabejelentés fogadást az MVM Démász Áramhálózati Kft., mint elosztói engedélyes üzemelteti)
A hibabejelentés menüpontjai:
1. Közvetlen életveszéllyel kapcsolatos bejelentés
2. Hálózati károkozással kapcsolatos bejelentés*
3. Áramellátás hiányának bejelentése*
4. Közvilágítási hibával kapcsolatos bejelentés
*Az ügyintézéshez kérjük, készítse elő 10 számjegyű fogyasztási hely azonosítóját, amelyet áramszámlája harmadik oldalának legfelső részén, kiemelt vastag számmal talál!
Mérőállás bejelentés vezetékes telefonról: (80) 82 81 80, mobil telefonról: (62) 565 780
Diszpécserközpontok telefonszámai:
E.ON Észak-dunántúli Áramhálózati Zrt. területén - 06 80 533-533
E.ON Dél-dunántúli Áramhálózati Zrt. területén - 06 80 20 50 20
E.ON Tiszántúli Áramhálózati Zrt. területén - 06 80 210-310
ELMŰ Hálózati Kft. területén - 06 80 38 39 40
MVM Émász Áramhálózati Kft. területén - 06 80 42 43 44
A területileg illetékes elosztóhálózatot megtalálja villanyszámlája számlarészletező oldalán.