Felhasználói elégedettségfelmérés az MVM ügyfelei körében
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal a felhasználói elégedettség felmérésére kötelezte MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt.-t a szolgáltatás minőségének javítása érdekében.
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal a felhasználói elégedettség felmérésére kötelezte MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt.-t a szolgáltatás minőségének javítása érdekében.
Természeti környezetünk megóvása közös felelősségünk. A Föld napja mozgalom fenti jelmondatának üzenete, hogy rajtunk áll, milyen jövőt teremtünk. Magyarország stratégiai célokat tűzött ki a klímaváltozás elleni küzdelem és a környezetvédelem területén, amiben az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése és a megújuló energiaforrások használata a két kulcstényező.
Ügyfeleink minőségi kiszolgálása kiemelten fontos az MVM Csoport hálózati elosztói számára, ezért törekszünk folyamatainkat és eszközeinket folyamatosan fejleszteni, minél hatékonyabbá tenni, minél magasabb színvonalon működtetni. 2022. július 1-jén, újabb mérföldkőhöz érkezünk el a hálózatok több mint egy évszázados történetében: az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt.-vel közös informatikai rendszerbe költözik.
Tisztelettel kérjük az érintett Fogyasztókat, hogy a veszélyhelyzet megelőzése és a szolgáltatás zavartalan újraindítása érdekében a jelzett időszakban minden gázkészülék előtti csapot zárva tartani és a gázvételezést szüneteltetni szíveskedjenek. Köszönjük.