Hibabejelentés
Hibabejelentés
Hírek

Az MVM még biztonságosabbá teszi az ügyfélkapcsolati irodáit

2022. február 1-jétől az MVM Next ügyfélkapcsolati irodáin kizárólag védettségi igazolással rendelkező saját ügyintézők várják az ügyfeleket. Az MVM Csoport társaságai a pandémiás helyzet kialakulása óta elkötelezett a koronavírus elleni védekezés mellett, az elmúlt közel két éves időszakban számos olyan intézkedést hozott, amely munkavállalói és ügyfelei egészségének megóvása érdekében történt. 

Annak érdekében, hogy a személyes ügyintézés során mind a saját munkavállalók, mind az ügyfelek a lehető legkisebb kockázatnak legyenek kitéve, a folyamatos fertőtlenítés, az előzetes időpontfoglalás, az ügyintézők elé kihelyezett plexi és a kötelező maszkviselés mellett 2022. február 1-jétől az ügyfélkapcsolati irodákon kizárólag védettségi igazolással rendelkező saját ügyintézők kollégák dolgoznak majd. 

Az MVM célja, hogy ügyfelei és munkatársai egészségét megóvja, ezért azt javasolja ügyfeleinek, hogy a biztonságos ügyintézés érdekében válasszák a legtöbb ügy intézésére alkalmas online ügyfélszolgálatot, a mobilapplikációt, a telefonos vagy írásos ügyfélszolgálatot, ezáltal is csökkentve a személyes érintkezések okozta kockázatot. 

Az online ügyintézés gyors és egyszerű, ráadásul most érdemes e-számlára váltani az online ügyfélszolgálaton vagy a mobilapplikációban, mert amellett, hogy környezetbarát és kényelmes megoldás, ha ügyfeleink az idén regisztrálnak e-számlára és elmentik Mastercard bankkártyájukat, az MVM Next egy fát ültet minden regisztráció után.

A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.
Sikeresen elküldtük a kitöltött űrlapot
Hiányzó vagy hibás adatok
Kérjük nézze át és javítsa a kitöltött adatokat, majd próbálja újra a küldést.
X