Felhasználói elégedettségfelmérés az MVM ügyfelei körében
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal a felhasználói elégedettség felmérésére kötelezte MVM Főgáz Földgázhálózati Kft.-t a szolgáltatás minőségének javítása érdekében.
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal a felhasználói elégedettség felmérésére kötelezte MVM Főgáz Földgázhálózati Kft.-t a szolgáltatás minőségének javítása érdekében.
Természeti környezetünk megóvása közös felelősségünk. A Föld napja mozgalom fenti jelmondatának üzenete, hogy rajtunk áll, milyen jövőt teremtünk. Magyarország stratégiai célokat tűzött ki a klímaváltozás elleni küzdelem és a környezetvédelem területén, amiben az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése és a megújuló energiaforrások használata a két kulcstényező.
Ügyfeleink minőségi kiszolgálása kiemelten fontos az MVM Csoport hálózati elosztói számára, ezért törekszünk folyamatainkat és eszközeinket folyamatosan fejleszteni, minél hatékonyabbá tenni, minél magasabb színvonalon működtetni. 2022. július 1-jén, újabb mérföldkőhöz érkezünk el a hálózatok több mint egy évszázados történetében: az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. az MVM Égáz-Dégáz Földgázhálózati Zrt.-vel közös informatikai rendszerbe költözik.
Budapest, 2021. december 14. – Az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. saját forrásból megépített földgáz elosztóhálózatával jelentősen megnövelte a Margitsziget ellátásbiztonságát. Az MVM Csoport fővárosi gázelosztó társasága a fejlesztés keretében közel 300 méter elosztóvezetéket és egy körzeti nyomásszabályzó állomást létesített.
2022. február 1-jétől az MVM Next ügyfélkapcsolati irodáin kizárólag védettségi igazolással rendelkező saját ügyintézők várják az ügyfeleket. Az MVM Csoport társaságai a pandémiás helyzet kialakulása óta elkötelezett a koronavírus elleni védekezés mellett, az elmúlt közel két éves időszakban számos olyan intézkedést hozott, amely munkavállalói és ügyfelei egészségének megóvása érdekében történt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. 2021.december 1-jétől az info@mvmfogazhalozat.hu e-mail címen fogadja az elektronikus úton érkező megkereséseket.
Tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. elosztói telefonos ügyfélszolgálat ügyfélfogadási ideje 2021.11.17-től az alábbiak szerint alakul:
Az MVM földgázelosztó társaságai felkészültek a hamarosan kezdődő fűtési szezonra, azonban az ügyfeleknek is érdemes felülvizsgáltatni a tulajdonukat képző földgázvezetékek, gázkészülékek állapotát. Ennek eredményeképpen a szolgáltatás a téli időszak beköszöntével is biztonságos és zavartalan lesz.
Az MVM Csoport ügyfeleinek földgázfogyasztása az országos tendenciának ellentmondva növekedett idén júniusban.
Budapest, 2021.07.09. - Az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. olyan új, korszerű berendezéseket szerzett be, amelyekkel szakemberei folyamatos gázszolgáltatás mellett tudnak dolgozni a gázhálózaton.
Az egyszerűsített és tervezői valamint a terv- és engedélyköteles gáz készülékcserék folyamatairól, továbbá a gázfogyasztásmérő ideiglenes és végleges leszereléséről és díjairól szóló részletes információk megtalálhatóak ügyféltájékoztató kiadványaink között.
Kiválóan szerepeltek az MVM Csoport földgázszolgáltató és földgázhálózati társaságai A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal legutóbbi, a 2020-as évet vizsgáló felhasználói elégedettségi felmérésén.
Mind a lakossági, mind az ipari földgázfelhasználás emelkedett az idei fűtési szezonban, ezzel az MVM földgázelosztási területein közel 200 millió köbméterrel nőtt az átadott földgáz mennyisége, amit a hideg időjárás, a bővülő ügyfélkör, az új gazdasági beruházások és az otthoni munkavégzés együttesen eredményez.
Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. személyes ügyfélszolgálati irodáira a Kormány védelmi intézkedéseiről szóló rendeleteivel összhangban újra lehet előzetesen időpontot foglalni.
Az MVM Csoport a Kormány védelmi intézkedéseivel összhangban az általános iskolák újranyitásáig meghosszabbítja a 2021. március 5-étől vállalt önkéntes kikapcsolási moratóriumot. A moratórium célja, hogy megkönnyítse az egyetemes szolgáltatásban vételező lakossági ügyfélkörben az otthoni munkavégzést és tanulást.
2021. január 1-jétől új néven érhetők el az MVM Csoport közműszolgáltatási portfóliójába tartozó földgáz- és villamosenergia-hálózati elosztó társaságok. Az NKM márka helyét az MVM vette át, így Magyarország harmadik legnagyobb, kiemelkedően sikeres vállalatcsoportja immár egységes márkanév alatt jelenik meg.
A tavaly téli időszakhoz képest mind a lakossági, mind az ipari földgázfelhasználás emelkedett az idei fűtési szezonban, ezzel az MVM földgázelosztási területein bő 5%-kal nőtt az átadott földgáz mennyisége, amelyet a hideg időjárás, a bővülő ügyfélkör, az új gazdasági beruházások és az otthoni munkavégzés együttesen eredményez.
Az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. 2021. I. félévi ünnepi nyitvatartása
2021-től a korábbi NKM infrastruktúra társaságok új, egységes márkanevet és arculatot kaptak, tovább erősítve ezzel is az MVM Csoporthoz tartozást. A márka- és névváltozásokkal kapcsolatban az ügyfeleknek nincs teendőjük.
Társaságunk számára elsődleges prioritás, hogy minden meglévő és leendő felhasználási helyen biztosítani tudjuk a biztonságos és folyamatos gázellátás lehetőségét 2020. év végén is, az ünnepi időszakban.
Az MVM földgázelosztó és távhőszolgáltató társaságai már az ügyfelekkel együtt felkészültek a fűtési szezonra.
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal a felhasználói elégedettség felmérésére kötelezte az MVM Földgázhálózati Kft.-t a szolgáltatás minőségének javítása érdekében.
A veszélyhelyzet végével az MVM elkötelezett amellett, hogy tevékenységét fokozatosan visszaállítsa a járványhelyzetet megelőző időszakra. Ennek első lépéseként az elosztó társaságok újrakezdik a villamosenergia- és földgáz fogyasztásmérők személyes leolvasását a megfelelő védőeszközök használatával, a távolságtartási szabályokat figyelembevéve.
Már online is rögzíthetik éves mérőállásukat az MVM áram- és két földgázhálózati társaságának felhasználói. Az új, ügyfelei számára kényelmes és rugalmas megoldást biztosító online felületet az MVM a személyes leolvasás szüneteltetése miatt vezette be, hogy a személyes kontaktus kerülésével óvja ügyfelei és munkatársai egészségét.
A kialakult járványhelyzet miatt az MVM cégcsoport már korábban döntött az ügyfélszolgálati irodákban történő személyes ügyintézés ideiglenes felfüggesztéséről, az ügyfelek és a munkavállalók közötti személyes érintkezés, ezzel az esetleges fertőzésveszély csökkentése érdekében.
Az MVM hálózati társaságainak kiemelt feladata a folyamatos áram- és gázellátás szavatolása szolgáltatási területükön, függetlenül az országos krízishelyzettől is. Annak érdekében, hogy az energiahálózatok működése hosszabb távon zavartalan és biztonságos maradhasson - folyamatos felülvizsgálat mellett - továbbra is szükséges elvégezni az üzemirányítás és üzemzavar elhárítási, a tervezett fejlesztési és karbantartási munkákat a megfelelő biztonsági intézkedések megtételével.
Az MVM elosztó társaságai tovább csökkentik a személyes érintkezéssel járó tevékenységeiket, ezért ideiglenesen felfüggesztik az áram- és gáz fogyasztásmérők leolvasását. Az újabb óvintézkedés célja az ügyfelek és munkatársak egészségének, biztonságának megóvása, a koronavírus további terjedésének megakadályozása.